*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 20 grudnia 2016

produkcja...

przedświąteczna już trwa. Z rozsądkiem, pomysłem aby nadwyżek nie było.....
  • pstrągi w zalewie na kwaśno czekają w słoikach (zamknięte na gorąco i zaciągnięte)
  • karp w dzwonki pokrojony w zamrażarce już jest
  • 10 pasztecików Ka przyniosła, do zamrażarki trafiły
  • na świąteczne popołudnie dwa 1,5 litrowe słoiki flaczków przygotowane

pstrąg z patelni, flaczki wołowe
smażymy ryby, gotujemy ocet z cebulą i doprawiamy ugotowane flaczki
co tylko możliwe, warto przygotować wcześniej w niewielkich ilościach, a gotowanie przed świętami nie sprawi nam tak wiele kłopotu.



8 komentarzy:

  1. Zamiast pięciu ciast na święta w tym roku upiekę tylko cztery. I to już dla mnie oszczędność pracy :)

    Alis, jak zwykle podziwiam Twoją gospodarność!

    Uściśnień krocie ślę,
    Kwa, kwa

    OdpowiedzUsuń
  2. gospodarność i umiejętność organizacji... godne najwyższego uznania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. umiejętność organizacji jest, gorzej z tą od sprzątnięcia potem... :)

      Usuń
  3. Zgadzam się z Tobą w zupełności- co tylko możliwe przygotować wcześniej.Pstrągi w zalewie...to musi być pyszne!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to proste, zalać kilka kawałków które zostaną po kolacji i wypróbować

      my lubimy bardzo, Dziś właśnie zalałam te gorsze kawałki karpia, aby oście zmiękły.

      Usuń
  4. Ojej, a ja wciąż myślę, co tu zrobić, co tu zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  5. My też powolutku finiszujemy z przygotowaniami :) Pięknie i konkretnie u Ciebie, Alis :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...