*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 6 maja 2015

kocie sprawy

Rozmowa wieczorna z dalszą sąsiadką  (ok. 20 godz.):
- może ktoś chciałby kota? Czysty, nauczony życia w domu?
- popytam, zadzwonię...
Dzwonię z pytaniem czy chce CP kota?
chce, rano na niego czeka, mają go do niej podrzucić.

Godz. 22.30
- telefonik: kot nie pojedzie, rozpacz Dziewczyn jest tak ogromna, że kot musi jeszcze kilka dni zostać.

Kilka dni później:
Kot może już jechać do nowych właścicieli, CP zmienia zdanie, chciałaby bardzo Irokeza od nas. Poczeka, aż podrośnie.

Wczoraj wieczorem telefonik (ok 20):
- ja cię błagam, ty mnie poratuj z tym kotem, może ktoś jednak chce kota?
- no dobrze podzwonię, popytam, dam ci znać.

Oddzwaniam: tak jest chętny przygarnąć kota
Tym razem kot w koszyku do transportu jest u mnie o 7.05 rano,
 cóż życie....

nudno nie jest :), a kot będzie miał fajny nowy dom, opisuję sytuację, bo znam ja doskonale:
strasznie trudno rozstać się z małymi kotkami




10 komentarzy:

  1. Bo małe kotki i pieski to sama słodycz.Ja miałam taki przypadek idę sobie na spacer rankiem z moją psina i patrzę karton stoi pod drzewem a w kartonie 5 małych kotków ale już nie ślepych ale takich które tylko trzeba kochać.Ja niestety nie znalazłam im domu ale zawiozłam do schroniska.Mam nadzieje że ktoś je pokochał.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miały maluchy szczęście trafić na ciebie :)

      Usuń
    2. Oj tez pozdrawiam wesoło :)

      Usuń
  2. ale dużych już nikt nie chce...

    życie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj z dużym kotem kłopot, trzeba szukac maluchom domy.......... :)

      Usuń
    2. a jednak, jak sama opisałaś, ludzie wciąż traktują zwierzęta jak zabaweczki, ludzi z resztą też, ale wciąż się dziwię w sobie... Jesteś dobrą i niezwykłą osobą Alis :* kisses

      Usuń
  3. dobrze, ze u Ciebie kocie sprawy maja się dobrze, bo różnie z tym bywa

    :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem właśnie, dlatego staram się jak mogę

      :)

      Usuń
  4. Pewnie też trudno jest znaleźć nowy dom, a jeszcze dobry... Fajnie że się udało :)))

    Ważne kocie sprawy są :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś się dowiem jak tam mu pierwsza noc minęła :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...