*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 27 stycznia 2014

eSDeeM "Uwaga! Przyjaciel"

Poetycko..........
Koncert na harmonijkę, jeden kontrabas, gitar sześć może siedem, nie udało mi się policzyć.
120 minut piosenek znanych i tych rzadziej słuchanych lub nowych.

Moją uwagę przykuła ta:

 Ktoś postawił kłodę
Na mej drodze dziś
Kłodę pod me nogi
By nie mogły iść

Patrzę w twarze mych przyjaciół
W każdej twarzy dla mnie
Szczera życzliwość jest...


Tekst piosenki z tej strony. 


niezapomniane wrażenia.........





2 komentarze:

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...