*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 6 stycznia 2014

Okruchy szczęścia...

  • Cicha 7 
  • wyjazd do Centrum EKSPERYMENTÓW  w Gdyni
  • koncert SDM w BCK
  • kolęda 21.01.14 o 15.40
  •  "ówca na zeloni łączi" czyt.( łewca na zeloni łuczi) od   Margarithes   
  • długi spacer, ciekawe rozmowy
  • szlakiem interesujących miejsc i nowych dwujęzycznych tablic w 55 minut
  •  udany sylwester po raz 25
  •  bezśnieżna zima
  •  cudowne święta


  • ciekawe posty na blogach ;)

7 komentarzy:

  1. Alis....u mnie identycznie jak u Ciebie!!! Tylko tytuł posta brzmiałby nieco inaczej..." Okruchy nieszczęścia"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dołujesz mnie Maminku, a ja okruchy zbieram, bo mam doła :)

      Usuń
  2. Bo szczęście to właśnie okruchy. Takie są lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko często zapominamy je pozbierać. Ja patrzę wysoko i gubię to cz spada na ziemię :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...