*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 24 maja 2011

Zlot gwiaździsty…


Przepiękna przyroda nad rzeką Brdą urzeka, chciało by się więcej i więcej i dłużej. Nawet wszędobylskie komary nie są w stanie popsuć cudownej atmosfery. Nastrój przygody, nowe doświadczenie w życiu potęgowało jeszcze bardziej dobry humor. Jeśli trafi się okazja wzięcia udziału w spływie kajakowym to korzystajcie, choćby tylko jako osoba wspomagająca lub przygotowująca ognisko. Wspaniały dzień na łonie natury doda sił każdemu. Nie, nie płynęłam tym razem, ale mam nadzieję, że to się zmieni.
Trasa spływu:
Stara Brda
Żołna
Nowa Brda
14 km.

2 komentarze:

  1. Pewnie się będziesz śmiała, ale ... na trzeźwo to ja bym do kajaka w życiu nie wsiadła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak mówiłam, ale widziałam to pierwszy raz od kuchni. Jak wypływali i dopłynęli na miejsce. Tym razem wsiądę, zaplanowane na następną sobotę. Tylko błagam o dobrą pogodę:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...