*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





niedziela, 15 maja 2011

Kolejny post

Słucham piosenek ustawionych na blogu. Więc moja stronka, cały czas wyświetla się na karcie. Niestety poprzedni post nie jest przeznaczony dla oczu ośmiolatki. Muszę go zastąpić nowym. Więc do dzieła.
Na wielu blogach czytałam o awarii bloggera, u mnie chyba działa. Nie chcę usuwać poprzedniego posta więc zastępuję go nowym.
Chęć napisania czegoś na blogu zwykle przejawia się w sytuacjach pesymistycznych, takie reakcje zauważyłam przynajmniej u siebie. Dlaczego tak się dzieje? Świat taki piękny, szczególnie w maju, gdy wszystko zakwita, pogoda dopisuje, wszystko się rodzi do życia.
Błysk napisania posta w radosnej chwili, jest tylko błyskiem. Post pesymistyczny zwykle ciągnie się za mną kilka dni. I tak wena mija, bo nie chcę tu zamieszczać ponurych sprawek.
Będzie dobrze, poczekam na rozwój wypadków. Przyjdzie czas, będzie rada.
Tym optymistycznym zdaniem kończę na dziś z uśmiechem :)


smaczki rodzinne:
- Przyjdzie czas, będzie rada.
- w zbychu
Niestety, objaśnień nie będzie, smaczki najlepiej wypadają w opowieściach rodzinnych

3 komentarze:

  1. Tez kiedyś myślałam, że pisanie to praca lżejsza od spania. Niestety życie i blog szybko zweryfikował te poglądy:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do pisania, to święta racja.
    Dzisiaj w pracy cały czas nuciłam kawałki z Twojego bloga, bo nie mam radia w służbowym, chyba go nie zamontuję, fajnie się ,,wyje w samochodzie,,.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nivejka pisanie, pisaniem ale najbardziej to boję się, że pewnego dnia zapomnę haseł do bloga i co wtedy??? :))

    xena28 ja uwielbiam te kawałki i właśnie zamiast radia ich słucham, a komp uczciwie zarabia na siebie ( można przeczytać- na nas), więc i muzyka leci często. Powyć w samochodzie też lubię, tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...