*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 24 sierpnia 2021

pomidorowy sezon

 Przetwórstwo w toku, pomidory smakują najlepiej.

w misce z zielskiem z ogrodu na zupę krem do zjedzenia na teraz..... 

przy okazji kilka buraczków do carpaccio upiekłam

z cebulą i czosnkiem kilka porcji na zimę 

pozdrawiam serdecznie.




przepis testowany, z instagrama od vegetella


 


7 komentarzy:

  1. U Ciebie jak zawsze smakowicie :) Chciałabym tego carpaccio z buraka spróbować..

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomodory zawsze lubiłam, ale na starośc chyba zmienił mi się smak, bo teraz smakuja inaczej(mało pomidorowo, raczej tak nijako). Pozdrawiam już chyba jesiennie, bo bardzo zimno się zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przetwórstwo w pełni:) Pozdrowienia znad Buga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam moje pomidory, zupełnie inny smak... prawdziwy smak pomidora... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio miałam okazję jeść pomidory z własnej(ale nie mojej) hodowli. I smakowały mi bardziej niż kupne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego najlepszego z okazji dzisiejszego Dnia Blogera :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...