*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





niedziela, 2 maja 2021

drugie życie wazy....

 Moja Mama zawsze w wazę wkładała ogromnego leszcza lub szczupaka zalewała to zalewą octową. Dziś już nie ma Jej z nami, ale inspiracja i pomysł przetrwał do dziś. Tylko u mnie ta ryba to pstrąg.

waza z odzysku, dostałam.... i też przygotowuję pstrąga w occie w wazie

 

Pstrąg w occie

 

 

 

 przemyślenia, doświadczenia...

 w kolejną rocznicę...  śmierci

8 komentarzy:

  1. Ooooo? jakie pomysłowe :) Pomysł kradnę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł naprawdę super i przynajmniej wiadomo do czego jeszcze można używać wazy :D
    Pozdrawiam oraz życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. O Mamie nigdy się nie zapomni, będzie zawsze w myśli, w sercu. I nawet w takiej chwili, na widok wazy i wszystkiego, co zdążyła przekazać..

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe wykorzystanie wazy, u mnie też niestereotypowo, bo bukiety w niej robię ;)
    Uwielbiam rybę w occie, moja mama też taką robiła, lata temu... ależ bym zjadła...
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspomnienia o naszych mamach zaklęte są także w przedmiotach, które się nam z nimi kojarzą. Waza zyskała drugie życie i Twoja mama w niej jest, będzie zawsze...To piękne i wzruszające!*

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy zauważyłaś,że proponowane obecnie zestawy porcelanowe są zazwyczaj bez wazy, sosjerek czy dzbanuszków na śmietankę? Ja u siebie wazy nie mam, bo serwisy po mamie przypadły siostrze, ale to bardzo przydatne naczynie, jak widać, nie tylko do serwowania zupy. Życzę smacznego! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak w zestawach wazy nie ma, tylko w prawdziwych zakładach porcelany jak lubiana, Chodzież czy inne można dostawać w zestawie wazę. Ta jest z Lubiany akurat i taka zgrabniutka, bardzo mi się podoba. mam jeszcze drugą wazę typ Iwona z Chodzieży i ją używam do zup :D

      Usuń
  7. Pomagajki/przypominajki :) Cudna sprawa.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...