*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 9 października 2020

3xp

 trzy razy na pe

do posłuchania:

baśniowe piosenki

a tak Autorka opisuje swoją stronę:

z łatwością można włączyć dzieciom serię słuchowisk czy baśniowych piosenek. Treści oczywiście są uniwersalne, ale dzieciom znaczna część spodobać się może szczególnie

Rzeka Marty

 

do poczytania:

recenzja:

Powieść graficzna

Obraz który mówi więcej niż tysiąc słów!

 być może sięgnę po powieść graficzną.

do przygotowania:

zupa rycerska na kościach (u mnie z indyka)- bardzo aromatyczna....


w garnku podsmażamy cebulkę i skórki z mięsa, dorzucamy kościste kawałki drobiu,  ziemniaki, marchewkę i inne skarby z ogródka (u mnie liście pora, selera, kilka fasolek, mała papryczka , 2 pomidory, liście majeranku i tymianku. dodałam jeszcze dwa drobno posiekane ząbki czosnku. doprawiamy tak jak inne ulubione zupy.

🙂

5 komentarzy:

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...