*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 20 lutego 2014

Usta milczą....


"Usta milczą dusza śpiewa.......
....uściskiem ręki do mnie mów"

Mogę się cieszyć,
dzięki pomocy Człowieka, a właściwie Ludzi, udało mi się zakończyć ważne sprawy.
Długo to trwało, ale małymi kroczkami i przy wielkiej pomocy przyjaznych osób. Udało się.
Oby wszyscy mieli TYCH, którzy pomogą w potrzebie.
Ale będę Cicho.............(7)



4 komentarze:

  1. Piekny optymistyczny :) fajnie, że masz dobrych ludzi wokół siebie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam więcej takich "cudów"
      tylko tak trudno mi je zauważać i doceniać w codziennym życiu :)

      Usuń
  2. Oby!
    Wierzę, że ludzie są dobrzy. Tak po prostu:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...