*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 14 stycznia 2012

Stycznowe refleksje

Minęła wiosna, minęło lato, minęła jesień, minęła zima- zawsze staram się patrzeć do przodu. Ale w minionym roku, przytrafiło mi się kilka ważnych chwil, które chcę zatrzymać na zawsze. Blog miał być pamiętnikiem. Świat jest mały, internet ogromny. Czytając blogi natknęłam się na różne formy utraty anonimowości blogerów.
Posłużę się cytatem, który  mnie poruszył najbardziej:

‘Przeceniłam czytelnika, który mnie zdeptał, przeżuł i wypluł. Poczułam się niesmaczna i zawiedziona. Internet jest pełen przeciętności i nieprzeciętności. W której połowie sacrum czy profanum się znalazłam?’
fragment tekstu: Zawieszona w sieci

Czytając blogi trafiłam do fajnych i ciekawych ludzi. I tylko takich czytelników życzę wszystkim blogującym. A mój blog zostanie mini pamiętniczkiem tego, co ważne :)


STYCZEŃ
13 styczeń 2012- pogrzmiało, błyskało i pierwsza w tym roku burza za nami. (Chociaż grzmot na gołe drzewa wróży nieurodzaj- jak mawiała moja Teściowa)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...