*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 8 kwietnia 2011

Ku pamięci....

Być kobietą po 40-stce.
Niestety fakt dokonany. Nikt i nic nie ma już na to wpływu. Ten wiek ma i swoje dobre strony. Jestem bardziej świadoma, co jest w życiu ważne. Zwracam większą uwagę na rzeczy, które dziesięć lat temu wydawały mi się nie istotne, niepotrzebne. Ogólnie nie jest źle, więc uśmiech i poczucie humoru niech towarzyszy nam codziennie.

Aby nie zapomnieć, kilka słownych „smaczków” rodzinnych:
- w dowsi
- ceepen
- nisówki
- maszynka
- Isia zobacz Misia

Niestety, objaśnień nie będzie, bo najlepiej wypadają w opowieściach rodzinnych 

6 komentarzy:

  1. Oj tam... Tez jestem po czterdziestce. I gdyby nie pesel to cale bym o tym nie pamiętała:) A to zdjęcie to z okolic Połczyna?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, to moje ukochane Kaszuby w okolicach Góry Siemierzyckiej. Najmilsze odwiedziny, jakich mogłam się spodziewać. Właścicielka jednego z pierwszych blogów, którego regularnie podczytuję. Ja to mam szczęście, to będzie dobry tydzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alis! Ten tydzień będzie dobry, dlatego, że tak ma być!
    Pozdrawiam ze Wsi Nadmorskiej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, jaki świetny blog! Czterdziestką się nie przejmuj, ja miałam trzydniową traumę na 30,a dziś to, że za rok 40 jakoś mnie nie rusza.
    Pozdrawiam cieplutko.Ala.
    P.S.
    Jeden z moich ulubionych kawałków leci u Ciebie, dzięki za tą świetną muzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogłam się opanować! SDM... uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. O !!! xena28 i Ciebie witam. Od jakiegoś czasu zaglądam do Ciebie bardzo chętnie. Oczywiście z "pamiętnika Ewy" przeskakuję i śliczne prace podziwiam. Szczególnie komplecik z zegarem:) Prześliczny.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...