*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 1 października 2019

Ocet

 Jesienią grzyby obrodziły....


w naszej gminnej wsi zabrakło???? 
octu

tak, ten produkt przez zwiększone ilości grzybów w lesie, zniknął z półek sklepowych

Kilka lat temu czytałam o produktach bez terminu ważności i teraz częściej zdarza mi się zakup zgrzewki soli lub zgrzewki octu. W czwartek, gdy pani przede mną kupiła 2 zgrzewki octu, też poprosiłam o całą zgrzewkę. Okazało się, że wykupiłyśmy wszystko ze sklepu.

jakie pokarmy się nie psują i możesz je jeść nawet po upływie daty ważności.



zamiast borowików w zalewie, pokazuję na zdjęciu borowiki suszone. 
borowik, grzyby leśne, grzyby suszone, jesień
borowiki suszone
i na dokładkę smażone podgrzybki jeszcze:
podgrzybki, smazona cebula, smażone grzyby, grzyby 2019
podgrzybki smażone z cebulką

 

6 komentarzy:

  1. Czyli grzyby są :D Muszę zapamiętać, że jak gdzieś wybierzemy się na grzybobranie to sprawdzić w najbliższym sklepie stan octu na półce. Nie ma - to grzyby są, można szukać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zeszły rok był bardzo grzybny u nas. Zabrakło octu wszędzie. Teraz grzybów mniej, ale papryka, buraczki, gruszki, śliwki....
    Na razie jest, ale czuj duch :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyśleć, że niektórzy do dziś wypominają, że był czas, gdy na półkach był tylko OCET. Aż mi ślinka pociekła na widok tych smażonych podgrzybków. Niestety nie znam się na grzybach, więc nie zbieram,a kupować od nieznanych zbieraczy trochę strach. Mój syn lubi tylko marynowane. Ja marynowane, smażone i suszone(w bigosie). Ukłony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie jadłam smażone podgrzybki, tyle że pokrojone w kostkę i nie tak ładnie podane jak Twoje 🙂 Ale smak rewelacyjnym..

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie grzybów nie wolno jeść w mojej diecie!
    Uwielbiam, zbierać także.
    Mam zasuszone, pozbierane przez Mamę ( w moim lesie nie ma!).
    W tym roku suszyłam moje ulubione kanie, po raz pierwszy!


    OdpowiedzUsuń
  6. Musisz robić wielkie ilości tych octowych grzybów :)
    Ja większość mrożę.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...