*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





niedziela, 22 czerwca 2014

Brda i żółty kajak

żółty kajak nasza dyżurna piosenka do filmu ze zdjęć spływu.

I obrazkowo, kilka podstawowych i najważniejszych pozycji wycieczki.
na wesoło:
- kilka miejsc w autobusie stojących, niestety nikt nie dał się przesadzić do busa, który też jechał, bo tam byłoby nudno
- ogórki udały się super, zniknęły w mgnieniu oka,
- żółty kajak jednoosobowy okazał się mieć siedzenie w czymś w rodzaju miski, dość twarde, ale kajakarz zapewniał, że jeszcze kiedyś popłynie jedynką ;)
- hitem okazały się kanapki ze swojską czarną kiełbasą ze słoika
- najczęściej słyszane zdanie po spływie: w przyszłym roku też płynę
- młody, który w domu nie jada kiełbasy, zjadł kanapkę z kiełbasą, co zostało uwiecznione na zdjęciu
- trasa raczej krótka, ale nikt nie wyrywał się do płynięcia przez rezerwat
Rezerwat Przytoń, najtrudniejsza część spływu  Brdą, płynęłam już 2 razy, w tym roku zakończyliśmy spływ przed rezerwatem na przystani Folbrych.


Nie płynęłam w tym roku, byłam w grupie autobusowo, ogniskowo, kanapkowej.
O małosolnych przygotowanych specjalnie na spływ 
napisałam wcześniej. Kto potrzebuje sporą porcję niech spróbuje.
O kajakach było już kilka razy. Kajaki to inny świat.  Co roku spływamy. Brda wołaaaaaa......

15 komentarzy:

  1. Jak fajne są takie wyprawy, niezależnie od tego w jakiej grupie jesteśmy:):):

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za wszystkie komentarze dziękuję, miło mi bardzo. :)

      Usuń
  2. Bardzo wakacyjnie się zrobiło Alicjo :))

    Mówisz, że ogóreczki pycha! Jutro rozpoczynam sezon ogóraskowy w butelce ;))

    Wspaniała wycieczka, cudna okolica, ze nie wspomnę o spływie...marzy mi się, oj marzy!

    Pozdróka niedzielna i buziak :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wypróbuję porcję ogórków jeszcze raz. Zaprawię, nie zaprawimy wspólnie z Małaż. ( zgnieciony czosnek, liście z chrzanu i wrzucanie ogórków do butli-------> fajna zabawa. Pachnące liście z wiśni, chrzan i koperek rosnące w ogrodzie, małe szczęścia, a ważmn ?:?????

      Usuń
  3. Jak fajnie, ogórki ze słoika i kiełbasa ze słoika:) Dobrze, że ludziska duże i małe mają zamiłowania do spływania i a inni do latania... Życie jest piękne! Serdeczności B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiełbasa prawdziwa. W sklepie, czy w rzeźni już takiej nie kupisz. Zapach, smak, przyprawy.... Postaram się przygotować post: leberka i krwawa ? Tam było więcej wielbicieli wyrobów....
      A ogórki były wyjątkowo z butelki plastikowej. Próbowałam przepis z internetu. Szaleństwo:))))) wielu wielbicieli było......:))))))

      Usuń
  4. ogórki są smaczne, rzeki piękne

    kiedyś, kiedyś

    dużo pływałam kajakiem po rzekach, nawet bardzo dużo, świetnie spędzony czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spływałaś kajakiem? znasz te chwile, kiedy jesteś tylko TY i woda i las i łąka. I milczysz, bo wewnątrz Ciebie jesteś TY, a może tylko wtedy prawdziwa TY ?

      Usuń
    2. pływałam trzy lata, w każdy weekend, wakacje, ferie, a nawet zimą, musiałabym pomyśleć jakiej rzeki nie spłynęłam :P ściskam już z domu :)

      Usuń
    3. my pływamy "lajtowo" tylko bezpieczne i krótki trasy, a i tak rzeka skradła mi serce. Cieszę się z całego serducha, że tak dobrze znasz to uczucie:)

      Usuń
    4. na początku, jak zaczynałam, też były krótkie i bezpieczne trasy, z czasem, kiedy umiejętności się zwiększają, wymagania również, górskie nurty, kręte, szybkie... kiedy urodziłam córkę zajęłam się innymi sprawami i do intensywnego pływania nie wróciłam, ale czasami wpadam na rzekę i spływam :)

      Usuń
  5. Wzorowi kajakarze ! :) I tak powinno się pływać :) Po zdobyciu rzeki Brdy, zapraszam na dopływy - np Chocinę
    http://kayaks.pl/zimowy-splyw-kajakowy-rzeka-chocina/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja to uwielbiam wszelkie spływy, ale też pływać kajakiem po jeziorze jest fajnie. jakbyście przypadkiem szukali sprzętu typu właśnie kajak to polecam sklep gokajak.com , mają tutaj spoko ceny

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję, zajrze do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...