*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 13 sierpnia 2012

"Wspomnienia to jedyny wehikuł czasu, jakim dysponujemy."

***********


Scenki:
Z wypadu na giełdę samochodowo-ciuchową.... (ja nie byłam)

-Isia, co tam ciekawego i ważnego było na giełdzie?
po chwili namysłu:
- uśmiechnęła się do mnie niepełnosprawna Dziewczynka,
- inna Dziewczynka miała karteczkę: "zbieram na książki i zeszyty" i grała na akordeonie, gdy ktoś wrzucił jej pieniążka.........
- biedna Pani sprzedawała kwiaty, ale nikt u niej nie kupował... chciałam powiedzieć Tacie, żeby dał mi pieniążka i kupić dla Mamy, ale pewnie by nie dał..........


No comment...

 

"Wspomnienia to jedyny wehikuł czasu, jakim dysponujemy."

 Łukasz Świderski

 

2 komentarze:

  1. byłam tak zaskoczona, że kilka dni musiałam nad tym pomyśleć. Oczekiwałam innej odpowiedzi...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...