*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 19 listopada 2010

Wpis- próba




Może czas zacząć prowadzić własnego bloga, podczytywanie, zaglądanie do innych zaowocowało próbą stworzenia własnej strony. Czy wytrwam? Czy blog przetrwa próbę czasu- zobaczymy. :)

Zaglądając gościnnie na bloga, czasem czuję, że muszę zostawić komentarz, że przeczytany post poruszył we mnie jakąś strunę.
Ale nie lubię zostawać Anonimem!
Mam więc teraz własne miejsce w tej wielkiej sieci.

3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za wytrwanie. Tylko, uważaj, to wciąga :-) Fajnie tu u Ciebie. Będę zaglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wytrwałaś jak widzę:):)
    Powodzenia dalej....
    Zostaję tu i czytam:):):

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze lubię zajrzeć do początkowego wpisu i dowiedzieć się co wpłynęło za założenie bloga :D Być może napisałaś o tym, a może to tajemnica, ale zastanawiam się skąd tytuł bloga? W dodatku moją książkowa bohaterką jest Alis i uwielbiam ją :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...