*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 10 lipca 2014

10.07. siedmiu braci śpiących

i tradycyjnie, sprawdzamy pogodę dziś...
edit:
8.00 słońce
9.00 słońce
10.00 słońce
11.00  słońce
o 12 też słońce
czy ja lubię takie upały???
oto jest pytanie  :)
siedmiu braci przepowiada ile tygodni popada


 sprawdzam od kilku lat.... :)

słońce w ziarenkach kopru, kuch drożdżowy z serem i moje dojrzewające koktajlowe... :)



3 komentarze:

  1. tego przysłowia nigdy nie słyszałam, a nawet nie wiedziałam, że 10 lipca to siedmiu braci śpiących. I tak sobie żyłam przez 53 lata nie frasując, że pogoda w tym dniu przesądzi o moich dalszych wakacyjnych humorach. Bo jak będzie padać, to mina mi zrzednie i stawy od wilgoci powykręca. O losie... Idę sprawdzić pogodę na dziś. A Ciebie Moja Alis ściskam serdecznie i miłego dzionka życzę. ( i nastpęnych też miłych) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie pomidorowe zbiory... i słońce, które w końcu dzisiaj i u mnie się zjawiło :*

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...